2015. január 10., szombat

Zsuzsa mióta a FLABéLOS-t használja, 7 kilóval könnyebb és nem kell orvoshoz járnia

"Egy jó barátom ajánlására próbáltam ki a FLABéLOS-t: emlékszem az első tíz perc után erős bizsergést és fáradtságot is éreztem a lábamban, mintha egy rendes edzésen vettem volna részt. 


Nyugdíjas vagyok, de a rendszeres testmozgást addig nem tudtam megoldani. A súlyommal egyáltalán nem voltam megelégedve és fogyást reméltem a géptől. 16 hónapja járok FLABéLOS-ra a dunaújvárosi Kristály Egészség Stúdióba, hetente 3-4 alkalommal 20-20 perceket. A FLABéLOS minden alkalommal kellemesen átmozgat, nagyon jó közérzetet biztosít, szeretem, hogy nem kell átöltözni hozzá és ilyen kényelmes a használata. És hogy mi történt velem azóta? Büszkén mondhatom, hogy nincsenek betegségeim, kizárólag az egészségmegőrzés és jó karbantartás miatt járok edzeni. 7 kilót fogytam azóta: csípőben 7 cm-rel, derékban 10 cm-rel, combban 4 cm-rel vagyok kevesebb. Diétát nem követek, de a fehér kenyeret és a fehér cukrot egészségesebb alapanyagokkal helyettesítem.
Mindenkinek kortól függetlenül ajánlom, ma már mindent meg lehet tudni az internetről, olvassatok, tájékozódjatok, tudjatok meg minél többet erről a gépről és használjátok az egészségetek védelme érdekében!"



(Zsuzsanna, 59, Dunaújváros)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése