2015. április 24., péntek

„Hiszem, hogy elszántsággal bárkinek sikerülhet…”

2014 júliusában kezdtem flabélosozni a dunaújvárosi Kristály Egészség Stúdióban, miután ismerőstől hallottam és újságból olvastam róla. Elsőre furcsa érzés volt, erős, intenzív, mégsem lett izomlázam tőle. Eleinte csak a kíváncsiság hajtott, mit tudhat ez a gép, de miután a szalonvezetőtől részletes tájékoztatást kaptam, már az is foglalkoztatott, hogy a FLABéLOS segítségével akár teljesen átformálódhat az alakom. 
FLABéLOS előtt
Heti 2-3 alkalommal jártam, de első időben csak centikben látszott a változás, aztán szeptembertől emeltem az adagot, azóta napi 20 perces edzéseket tartok. Szükségem is van rá, hiszen aktív, helyváltoztatós munkát végzek, sokat gyalogolok, az állóképességemnek jót tett a sok izommunka. A FLABéLOS-szal való mozgás is élmény, de mivel otthon dolgozom, önmagában kiszabadulni is jó, mert a szalonban mindig jó a hangulat, szeretek ide járni. Amit észrevettem az első három hónap után, hogy sokkal jobb a közérzetem, könnyebben mozgok és később már fogytam is, jelenleg mínusz 10 kilónál tartok, ami szinte mindenhol meglátszik. 8 hónap után a csípőmből és a derekamból 13 cm-t, a combomból 12-t sikerült leradírozni. 

8 hónap FLABéLOS után
A térdem sokat fájt korábban, de a mozgás „helyretette”, jelentősen javult. Mivel a szalonban az edzés mellé diétás tanácsokat is kapok, igyekszem azokat betartani, próbálok figyelni az étrendre. Hiszem, hogy elszántsággal bárkinek sikerülhet átalakulni, megújulni, ráadásul a FLABéLOS-szal mindez alig vesz el időt a napból, és az edzések kellemes hangulatban, jó társaságban telnek. A Flabi mellett az OTO Chili kockahas gépet is rendszeresen használom, napi öt percet, mert érezhetően feszesebb tőle a karom, a combom és sokkal laposabb a hasam. 

A Chili jól kiegészíti a FLABéLOS-szal végzett mozgást.
Az én korosztályomnak ez rendkívül hatásos mozgásforma, mert mindenki a saját tempójában, a saját erőnlétének megfelelően állíthatja be a gép dőlésszögét és emelheti a Chilin a húzások mennyiségét. Vallom, hogy minden csak elhatározás kérdése, mert - kapaszkodjatok meg - én már egyszerre 390-et is tudok húzni a Chilin! J (Marcsi, 57)

2015. március 31., kedd

Ágnes 2-es típusú cukorbetegként kezdte használni a FLABéLOS-t

A FLABéLOS-ról ismerőseimtől és a háziorvosomtól hallottam, aki erősen ajánlotta nekem hogy próbáljam ki a gépet, mert 2-es típusú diabéteszem van, és mert a FLABéLOS a vérkeringés-javításban nagyon sokat segíthet. 


Varrónő vagyok és nem igazán van időm a testmozgásra, ezért döntöttem úgy, hogy rendszeresen használni fogom a gépet. 2014 januárjától járok heti 3x10 percet, és nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel: 92 kilóval kezdtem, a jelenlegi súlyom pedig 66-67 kiló. Az ízületeim kevésbé fájnak és centiben is csökkent a körméretem átlagosan 20-25 cm-t. Az étrendemen annyit változtattam, hogy jobban odafigyelek a 180 gramm napi szénhidrát bevitelre. Nemcsak cukorbetegeknek, hanem mindenkinek ajánlom a FLABéLOS-t, mert szerintem nagyon jó az egészségre és nekem többszörösen bevált. (Ágnes, Sopron)

Mária: "Teljesen átalakult a testem, mióta használom a FLABéLOS-t"

Tévé és rádióreklámokat is hallottam a FLABéLOS-ról, és gondoltam, mindenképp megér egy próbát, hiszen régóta szeretnék lefogyni és már sok mindent kipróbáltam. Egy éve használom rendszeresen, alkalmanként 20 percig, egy dunaújvárosi szalonban.

a Flabi előtti időkben és alkattal

Azóta szinte teljesen átalakult a testem, két számmal csökkent a ruhaméretem és sokkal jobb a közérzetem. 9 kilót fogytam a gép rendszeres használatával, de főleg centikben érezhető a változás: a csípőm körfogata 10, a combomé is 10, a derekamé pedig 15 centiméterrel lett kevesebb. A visszerek a lábamban kevesebbet fájnak és a térdízületeim sem jeleznek olyan hevesen, mint korábban. A fogyást, a mozgást szénhidrát-csökkentett diétával is támogattam, időszakosan ismétlem, és próbálok odafigyelni. Mindenkinek, aki változtatni akar az alakján vagy az életvitelén, jó szívvel ajánlom, hogy próbálja ki a FLABéLOS-t, már csak azért is, mert nagyon kellemes, a csontokat, ízületeket kímélő mozgásforma. Én a FLABéLOS-os edzést az OTO Chilivel egészítettem ki 2 hónap Flabizás után. Kezdetben kevés ment, de ma már 4-es fokozaton 300 felhúzás is sikerül. Az átalakulásomhoz a Chili is nagyon sokat hozzátett.
egy év Flabi használat után, 9 kilóval könnyebben

Tímea: "Legszívesebben itthon is tartanék egy Flabit"

10 éve dolgozom kozmetikusként, naprakész vagyok az új módszerek kapcsán. Néhány éve láttam először Flabélost, utánaolvastam és elég ígéretesnek tűnt. Szerencsémre a lakóhelyemen az egyik szoláriumszalon szert tett az első generációs készülékre, így azonnal ki tudtam próbálni és rendszeresen járni kezdtem. Eleinte a kíváncsiság hajtott, szerettem volna fogyni, feszesedni, és az vezérelt, hogy a vendégeimnek hiteles véleményt tudjak a gépről mondani.

Időközben ízületi- valamint izomköteg gyulladásom alakult ki, amit ízületi specialista kivizsgált és csökkentette a gyulladást, évekig heti két alkalommal speciális pilates szalonba jártam rehabilitációra, erősítésre, később edzésre. A gyulladás ugyan lehúzódott, de a folyamatos megerőltetés fájdalmakat, feszülést okozott és nem tudtam mindig megoldani a pilatest, helyette a a Flabélost kezdtem rendszeresen használni. Teljesen ellazította az egész nap megfeszített csípő- és hátizmaimat, az orvossal való konzultáció pedig csak megerősítette a tényt, hogy jót tesz, és nem utolsó sorban pihenésnek, napi levezetésnek is kiváló volt.


Az orvostechnikai eszközzé minősített új generációs Flabelosszal kapcsolatban alaptréninget is elvégeztem, és azóta sokkal tudatosabban, minden másnap 20 percig használom a gépet immár két éve. Hatása látványos volt már az első hetekben, és alaposan ki kellett tapasztalni az intenzitását, mert jóval erősebb készülék, mint az elődje. Rendszeres használata feszesíti a bőrt,segít a cellulit állapotának javulásában, ellazítja a fájdalmas, feszült izmaimat, ezáltal lelkileg is lazít, mintha egy pihentető masszázson vettem volna részt. Szakmabeliként felettébb örülök a látható és érezhető vérbőségfokozásnak, ami segít a méregtelenítésben és a lerakódott zsírdepók eltávolításában, az izomtónus javításában, alakformálásban, szellemi frissességben, nem is beszélve a tréningen megismert számtalan egészségügyi előnyről.

Saját tapasztalataim mellett a szalonba járó vendégek eredményeit is figyelemmel követtem, segítettem őket állapotfelmérésben, a gép optimális beállításában, tanácsokat adtam a helyes használatra vonatkozóan. A megfelelő tanácsadás mellett tapasztalatom szerint kivétel nélkül mindenki elégedett volt. Sokan számoltak be arról, hogy súlyos betegség után a Flabélos milyen hatékony segítségnek bizonyult a rehabilitációban.

Futok és biciklizem, de még így is igényt tartok a Flabélos használatára, amikor csak megtehetem, mert gyógyítja a testet és a lelket. Legszívesebben itthon is tartanék egy gépet és napi 20 percet szigorúan használnám. Aki fájdalomra, rugalmatlanságra, egyéb testi kellemetlenségre panaszkodik vagy csak masszázsra vágyik, annak azt tanácsolom, próbálja ki! Megkímélné magát sok, idővel jelentkező még kellemetlenebb problémától, ráadásul a Flabélos élmény, később úgyis megszereti!

Idősebbeknek feltétlen ajánlom, mozgáshiány miatt, mert nincs a tüdőre, szívre rossz hatással a vibráció, megelőzi a csontritkulást, valamint erősíti a csontokat, javítja a keringést, szív-és érrendszeri betegségeket, stroke után is fél évvel óvatosan már alkalmazható. Javaslom továbbá mindenkinek, aki kicsit is lehangolt, fáradt, feszült vagy csak jobb közérzetre vágyik. Akinek nincs pénze, módja, ideje speciális edzést nyújtó szalonokba járni, vagy órákat egyéb sporttal tölteni, mert megfelelő tanácsadás mellett napi 20 percnél és pár száz forintnál többet nem igényel.
(Tímea, 31, Halásztelek)

2015. március 30., hétfő

Timi: "Nagyon sokat segít a passzív átmozgatás"

A közelemben nyílt egy FLABéLOS szalon, feltűnt, és kipróbáltam. Jól esett az első alkalom, kis izomlázam lett utána. Idegi eredetű izomsorvadásom van, kerekesszékben ülök, érezni érzem mindenem, de önerőből minimálisan tudom csak a lábaimat mozgatni. Kíváncsi voltam rá, milyen érzés a FLABéLOS-szal edzeni, és reméltem, hogy a lábaim keringésén javít valamicskét. 


Tavaly nyáron kezdtem, én székben ülve használom, a lábaimat teszem rá. Erősödést tapasztaltam az izmaimban és sokat javult a keringésem, kevésbé puffad például melegben a lábam. Okoz izomlázat olyan helyeken, ahol amúgy nem is tudtam, hogy vannak izmaim, és az a 10 perc valahogy mindig nagyon gyorsan elrepül. Mindenkinek ajánlom, akinek önálló mozgás nem, vagy csak nehezen megy, mert ez a passzív átmozgatás is nagyon sokat segíthet. (Tímea, 36, Budapest) 

Többet szeretnék tudni a FLABéLOS-ról.    

Alexandra: "Vágyom vissza a FLABéLOS-ra"

A FLABéLOS-ról a Class FM-en hallottam először és elmentem kipróbálni, mert azt hallottam, hogy sokaknak sikerült változtatni az életükön. Az első alkalommal furcsa volt az érzés, de kellemes és jó volt a testemnek. A program amit kipróbáltam nem volt erős, nem is lett tőle izomlázam. 

A célom nekem is az volt, hogy pár kilót leadjak a Flabival, és mondhatom, hogy ez sikerült is pár hónap rendszeres használattal, eddig 8 kilót fogytam! Odafigyeltem, hogy ne nasizzak és picit diétáztam, több húst és kevesebb szénhidrátot fogyasztottam. Fizikai munkát végzek, állandóan talpon vagyok, az állóképességemen, erőnlétemen is sokat javított a FLABéLOS. Immár fél éve, hogy flabizok napi szinten, vagy ahogy időm engedi, naponta 10 percet. Amióta használom, a súlyom csökkent és jobb a közérzetem is, vágyom vissza mindig, jól esik a mozgás. 


Nemrégiben gerincsérves lettem, egy ideig, legnagyobb bánatomra nem használhatom, de ahogy meggyógyulok, már szabadulok is vissza a gépre. Mindenkinek, aki nem ismeri, vagy kételkedik a hatékonyságában azt javaslom, hogy próbálja ki egyszer, és meglátja, nem csalódik! Én nagyon megszerettem, és most, hogy szüneteltetnem kell a használatát, máris hiányzik. Köszönöm, hogy megoszthattam veletek! (Alexandra, Sopron, 32)

Szeretnék többet tudni a FLABéLOS-ról.

2015. március 2., hétfő

Az élet(ünk) forrása – a víz

A szervezetünk mintegy 70 százaléka víz, ezért rendkívül fontos, hogy gondoskodjunk a megfelelő minőségű és mennyiségű folyadékbevitelről. Sokan úgy gondolják, hogy elegendő, ha csak akkor isznak, amikor szomjasak, de egyrészt egyénfüggő, hogy ki mikor érzi magát annak, másrészt pedig nemtől, kortól és tevékenységtől is függ, hogy ténylegesen mennyi a napi vízigényünk. A képletet tovább árnyalják azok a tényezők, hogy a bevitt folyadék miből (üdítőital, kávé, stb.) származik, illetve milyen hatással van ténylegesen a szervezetünkre (a kávéban található koffeinnek például vízhajtó hatása van). Már a kismértékű dehidratáltság is fejfájást, koncentrációzavart és levertséget okozhat, ráadásul a szívünknek rendkívül nehéz a sűrű vért pumpálni, körbeáramoltatni a testünkben. Ha viszont legalább két liter vizet elfogyasztunk naponta, akkor nagymértékben javíthatunk az általános közérzetünkön.

Öntsünk tiszta vizet a pohárba!

A víz valójában az életet jelenti az ember számára, nélküle mindössze pár napig képes csak életben maradni. Víz kell többek között a vérkeringéshez, a testhőmérsékletünk megőrzéséhez, a megfelelő anyagcseréhez, bőrünk és szöveteink hidratálásához, valamint az izomtónus megőrzéséhez is. Ez a rövid felsorolás is meggyőzhet minket arról, hogy milyen nélkülözhetetlen számunkra a víz. És van egy plusz jó hírünk is a testsúlyproblémákkal küzdő hölgytársaink számára, az elegendő vízfogyasztás elősegíti a fogyást, hiszen egyszerre segít az étvágy csillapításában, valamint a salakanyagok és a zsír távozásában is. Ellentétben a közhiedelemmel, miszerint nem szabad sokat inni, mert akkor a szervezet megköti a többletet, és majd a mérlegünk is pluszkilókat jelez, a valóság az, hogy minél többet iszunk, annál kevésbé raktározza el a szervezetünk a bevitt kalóriákat, ráadásul elősegítjük az áhított fogyást is. Itt az ideje tehát elfelejteni a vízhajtókat és áttérni a rendszeres folyadékbevitelre. Arra azonban figyeljünk, hogy a kimosódó ásvány sókat pótoljuk, ezért azt javasolják a szakemberek, hogy kb. minden megivott negyed liter víz után egy negyed teáskanálnyi sóra van szüksége a szervezetnek az optimális működéshez. 

Mit igyunk, mennyit és mikor?

Az általános szabály az, hogy naponta legalább 8-10 pohár vizet kell meginni, ráadásul rendszeres időközönként és megfelelő dózisokban. Tartós fizikai igénybevétel, mint például sportolás esetén akár 4-5 liter folyadékra is szükségünk lehet. A legjobb az, ha tiszta vizet iszunk. Ki-ki ízlése szerint választhat többek között a palackozott ásványvizek vagy bizonyos szűrési technikával megszűrt vizek között, azonban fontos, hogy az eltérő ásványi-és nyomelem tartalom miatt mindenképp váltogassuk a fogyasztásukat. Amennyiben fontos számunkra a környezetünk védelme, akkor a legjobb megoldás az, ha a nanofiltráció és a fordított ozmózis elve alapján működő vízszűrők használata mellett tesszük le a voksunkat, amelyek segítségével az oldott szerves anyagok és sók (ionok) eltávolítása is lehetséges, ráadásul nem terheljük fölösleges PET palack használattal a környezetünket, továbbá az így nyert szűrt vizet a kicsik is fogyaszthatják.

A víz legyen veled, hogy az erő is veled lehessen!

Hogy jól induljon a napod, lefekvés előtt készíts az ágyad mellé egy jó nagy pohár vizet, hogy felkelésnél egyből kéznél legyen, és így rögtön megszüntethesd az éjszakai dehidratációt. Amíg a reggeli kávédig vagy szendvicsedig eljutsz, előtte akár négy-öt deci vizet is megihatsz, ezzel segíted a szervezeted optimális működését.  A szoba-hőmérsékletű langyos víz fogyasztása az anyagcserédre is jó hatással van, egy kis citromlével megbolondítva ráadásul a kávéhoz hasonló, serkentő hatást érhetsz el, annak vízhajtó mellékhatása nélkül. Az emésztési folyamatok megkönnyítése érdekében az étkezések előtt legalább fél órával igyál egy-egy pohár vizet, de mellőzd az evés közbeni folyadékbevitelt, mert azzal csak felhígítod a gyomorsavadat! Az az optimális, ha az étkezéseket követően kb. 2-3 órával később ismét hidratálsz.

Tippek az irodai munkát végzőknek:

-         Készíts oda a kezed ügyébe és/vagy egy jól látható helyre legalább egy másfél literes, vízzel teli üveget, és kortyolj belőle legalább fél óránként egy keveset. Ha eleinte még nem éreztél rá a rendszerességre, akkor ragassz ki egy emlékeztető post-it-ot magadnak, vagy írd bele a telefonod emlékeztetőjébe, hogy igyál, vagy egyszerűen kérd meg a kollégáid, hogy ők szóljanak rád – hidd el, ezzel nekik is segítesz a megfelelő folyadék-utánpótlásban, hiszen a jó példa ragadós. A lényeg, hogy váljon szokásoddá a rendszeres kortyolgatás! Rövid időn belül már észre sem veszed, hogy mindenhova viszel magaddal vizet, maximum csak a pozitív hatásait, például a tükörből.

-          Ha kávéfüggő vagy, akkor fokozottan figyelj a folyadék-utánpótlásra, hiszen a koffeinnek erőteljes vízhajtó hatása van, így az ásványi-és nyomelemek is előbb ürülnek ki a szervezetedből! Minden kávé után igyál legalább további két-három deciliter vizet!

-          Felesleges nassolás helyett egy pohár friss víz sokkal értékesebb! Sejtjeink ráadásul sokkal többször szomjasak, mint éhesek – figyeljünk oda rájuk, ne együk túl magunkat!

Ha gondosan odafigyelünk a szervezetünk jelzéseire, a rendszeres vízivásra – még ha nem is tartjuk be az összes pontot a fent említettek közül –, érezni fogjuk, hogy frissebbek, hidratáltabbak vagyunk, a bőrünk kisimult és ragyogó lesz, javul a keringésünk, és még a súlyunk sem szabadul el!
Egy szó, mint száz, a vízzel csak nyerhetünk!   :)