2015. január 10., szombat

Erika a 12 kilós fogyás mellett teljes átalakulásról mesél

"Az interneten találkoztam először FLABéLOS hirdetéssel, ami felkeltette a figyelmemet, és jobban utánanéztem. Az első alkalom jól esett, nem volt erős, első perctől hozzáértő segítséget kaptam a szalonban, izomlázam sem lett. Háztartásbeli vagyok, a célom a FLABéLOS-szal a fogyás, átalakulás volt, de nem gondoltam, hogy teljesen átváltozom! 


7 hónapja járok rendszeresen, heti 5-6 alkalommal, 20 percet a dunaújvárosi Kristály Egészség Stúdióba, ahol Asztalos Gizellától, a szalon vezetőjétől hozzáértő segítséget, támogatást, étrendet is kapok. A legelső bérletemen a 15. alkalomnál tartottam, amikor már 5 kiló mínusszal büszkélkedhettem! Eddig 12 kilót fogytam, centikben is óriási a változás, és ami meglepett: 2 hét FLABéLOS után megszűnt a derékfájdalmam. Sokat javult a vérkeringésem, nem fájnak a végtagjaim, nem kell orvoshoz járnom. Néha diétázom, de tartósan semmit nem iktattam ki az étrendemből. 

Mindenkinek ajánlom, akinek csak van lehetősége próbálja ki, és tapasztalja meg személyesen, hogy milyen is a FLABéLOS, nekem csak pozitív tapasztalatom van. Elmesélni nehéz, érezni kell! De csak olyan helyen próbáljátok ki, ahol figyelnek rátok és szakszerű segítséget kaptok! Én a FLABéLOS-t az OTO Chilivel együtt használom, így sokkal hatékonyabb az edzés. Az első napon alig 10-et bírtam húzni, kettes fokozaton, utána folyamatosan többet és többet húztam, és persze kaptam a tanácsokat, milyen a jó tartás, hogyan fogok kibírni egyszerre öt percet. Azóta már a 400 húzás is megy 3-as fokozaton! Párhuzamosan csinálom a FLABéLOS-szal, heti 5-6 alkalommal és igazán hatásos. A képeken a FLABéLOS előtti és a mostani önmagamat látjátok!"



(Erika, Dunaújváros, 44) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése