2015. január 10., szombat

Gabinak a derékfájása teljesen megszűnt, mióta Flabizik

"Reklámokban hallottam először a FLABéLOS-ról, ezután kerestem a környéken olyan szalont, ahova járhatnék. Az első alkalom nagyon jól esett, egyáltalán nem volt erős, mert szakszerű segítséget kaptam. A lábszáramban éreztem az izmaimat, kifejezett izomlázam nem volt. Tanító vagyok, sokat állok és hajolok. Kezdődő gerincsérvem van, gyakran fáj a derekam, ilyenkor nehéz a mozgás is. Reméltem, hogy a FLABéLOS javít az állapotomon valamicskét. Most már másfél éve járok, egy időben naponta jártam, de minimum heti 3-szor 20 percet állok a gépen.


Azóta jobb lett a közérzetem, jobban bírom a terhelést. Múlt évben volt 3 hónap, amikor folyamatosan kellett helyettesítenem egy hiányzó kollegát, és remekül bírtam. A derékfájásom teljesen megszűnt. Amin változtattam, hogy mióta Flabizok, odafigyelek a folyadékbevitelre, sokkal több vizet iszom. Olyan helyen érdemes kipróbálni, ahol szakszerű segítséget kaphatsz az első alkalmakkor. A FLABéLOS izomláz ellen is kiváló. Volt, hogy túrázás után mentem és elmúlt az izomlázam, és az OTO Chilivel sem volt izomlázam, ha utána használtam a Flabit. Mindenkinek ajánlom, aki szeretné jobban érezni magát a bőrében." (Gabriella, 49, Budapest)

1 megjegyzés: