2015. január 19., hétfő

István egészségesebben akart élni, 25 kilótól szabadult meg a FLABéLOS-szal

Egy éve járok FLABéLOS szalonba, a feleségem munkatársai ajánlották a gépet, mert nagyon jó tapasztalatokat szereztek vele. Az első alkalom elég érdekesre sikerült, férfi létemre betoppantam a sok hölgyvendég közé. J 10 perc után erős izomlázam lett. Azért kezdtem el járni, mert egy éve lettem nyugdíjas és elhatároztam, hogy egészségesebben fogok élni és szerettem volna fogyni is, ekkor még 106 kiló voltam. 4-5 alkalommal járok egy héten 20-20 perceket, és annyit változtattam az étkezésemen, hogy a korábbi napi elfogyasztott ételmennyiséget 20%-kal csökkentettem. Nem diétázom, esténként méregtelenítő teát iszom. 


Az elmúlt egy év alatt a FLABéLOS segítségével 25 kilótól sikerült megszabadulnom (csípő – 20cm, derék -19cm, has – 8cm), jelenleg 81 kg a súlyom. A rendszeresség meghozta az eredményt: fittebb lettem, a szó szoros értelmében fizikailag és szellemileg is teljesen megváltoztam. A vérnyomásom rendezettebb, a koleszterin szintem csökkent, a pajzsmirigy betegségem is javult. A FLABéLOS mellett az OTO Chilit is rendszeresen használom, 3-as fokozaton 425-öt húzok egy alkalommal (elsőre 130-at bírok megállás nélkül, aztán 60-80-as etapokban folytatom). Személyes tapasztalatom alapján a FLABéLOS-t és az OTO Chilit is minden korosztálynak ajánlani tudom, mert nagyon hasznos mozgásforma mindkettő. A fogyáshoz pedig azt gondolom, az akaraterő és az elszántság a legfontosabbak.

(István, 63, Dunaújváros)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése