2015. január 10., szombat

Ritának életforma lett a FLABéLOS

"Reklámokból hallottam a FLABéLOS-ról, és egy soproni szoláriumszalonban próbáltam ki először. Az első alkalom nagyon tetszett, utána frissnek, könnyednek éreztem magam, a gép minden izmomat jólesően átmozgatta. Célom a rendszeres mozgás és a fogyás, örülök, hogy mindkettőt egyszerre megkapom a FLABéLOS-tól. A hátam és derekam gyakran túlterhelt, ennek átmozgatásában is nagyon sokat segít a vibrációs gép. Három hete járok, heti 3x10 perccel kezdtem, az utóbbi időben sűrűbben, egy héten legalább négyszer megyek. Egy-két alkalom után már éreztem, hogy frissebb, energikusabb vagyok, könnyebben megy minden, 5-6 alkalom után pedig elmondhatom, hogy feszesebbek lettek az izmaim, a hasamon már észrevehető fogyás látható. Nem diétázom mellette, de egészségesen táplálkozom, odafigyelek az étrendemre. Friss vagyok, mozgékony és jókedvű. A FLABéLOS nekem életforma lett. :) Korhatártól és nemtől függetlenül ajánlom mindenkinek, aki rendszeresen mozogni és fogyni szeretne. A mai rohanó világban 10 perc mindig jut rá. A hatása szenzációs, ha valaki ráérez az „ízére”, :) nem is akarja abbahagyni majd."
(Rita, 49, Sopron)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése