2015. január 12., hétfő

Marcsi 125 kilós volt, amikor rátalált a FLABéLOS-ra

"Már régóta küzdök a plusz kilóimmal. 39 éves, 3 gyermekes anyuka vagyok, és a 3 terhesség "megtette hatását" az alakomon. Többször is nekiálltam már különféle diétának, nem sok sikerrel. De mikor már az ortopéd orvosom is azt mondta, hogy addig ne is várjak javulást a fájós lábamra, amíg 125 kilót kell cipelniük, rájöttem hogy ezt most már tényleg komolyan kéne venni. 


A Flabélosról először a sógornőmtől halottam, aki idén márciusban Flabi bérletet kért tőlünk a szülinapjára. Gondoltam, akkor veszek magamnak is, majd együtt eljárunk. Közben utána olvastam a gépnek és nagyon kíváncsi lettem rá. Március végén, épp négy hónapja el is kezdtünk járni. Nos, jelentem nekem azóta ez napi rutin lett. Kezdtem 10 perccel kisebb fokozaton, de ma már napi 20 percnél tartok, amiből 10 perc gyakorlatozás és 10 perc a P2-es és néha már P3-as fokozaton. Amit először észrevettem, szinte már 1 hét után, hogy jobb lett az állóképességem, jobban bírom a munkát, a lépcsőzést, "elfelejtettem" a láb-, derék- és hátfájásomat. 

Az első képen 125 kilósan, a másodikon 106 kilósan láttok.
Aztán egyszer csak megindult a mérleg nyelve lefelé:) Majd bővülni kezdtek a ruháim:) Egy ésszerű diétát tartok mellette: elhagytam a cukrot és a fehér lisztet, eszem viszont rengeteg zöldséget, gyümölcsöt, sovány tejtermékeket és sovány húsokat. Mindezek eredményeként pedig, amint az a fotóimon látszik, 4 hónap alatt 19 kg-tól szabadultam meg!!! Az első képen 125 kilósan a másodikon 106 kilósan láttok, a magasságom 175 cm. Nagyon szépen köszönöm, hogy kifejlesztették ezt a csodálatos gépet! Mert nekem az, egy igazi csoda."

Azóta is olvadnak a kilók, már több mint 30 lement.
 (Mária, 39, Szolnok)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése