2015. március 31., kedd

Ágnes 2-es típusú cukorbetegként kezdte használni a FLABéLOS-t

A FLABéLOS-ról ismerőseimtől és a háziorvosomtól hallottam, aki erősen ajánlotta nekem hogy próbáljam ki a gépet, mert 2-es típusú diabéteszem van, és mert a FLABéLOS a vérkeringés-javításban nagyon sokat segíthet. 


Varrónő vagyok és nem igazán van időm a testmozgásra, ezért döntöttem úgy, hogy rendszeresen használni fogom a gépet. 2014 januárjától járok heti 3x10 percet, és nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel: 92 kilóval kezdtem, a jelenlegi súlyom pedig 66-67 kiló. Az ízületeim kevésbé fájnak és centiben is csökkent a körméretem átlagosan 20-25 cm-t. Az étrendemen annyit változtattam, hogy jobban odafigyelek a 180 gramm napi szénhidrát bevitelre. Nemcsak cukorbetegeknek, hanem mindenkinek ajánlom a FLABéLOS-t, mert szerintem nagyon jó az egészségre és nekem többszörösen bevált. (Ágnes, Sopron)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése