2015. március 30., hétfő

Alexandra: "Vágyom vissza a FLABéLOS-ra"

A FLABéLOS-ról a Class FM-en hallottam először és elmentem kipróbálni, mert azt hallottam, hogy sokaknak sikerült változtatni az életükön. Az első alkalommal furcsa volt az érzés, de kellemes és jó volt a testemnek. A program amit kipróbáltam nem volt erős, nem is lett tőle izomlázam. 

A célom nekem is az volt, hogy pár kilót leadjak a Flabival, és mondhatom, hogy ez sikerült is pár hónap rendszeres használattal, eddig 8 kilót fogytam! Odafigyeltem, hogy ne nasizzak és picit diétáztam, több húst és kevesebb szénhidrátot fogyasztottam. Fizikai munkát végzek, állandóan talpon vagyok, az állóképességemen, erőnlétemen is sokat javított a FLABéLOS. Immár fél éve, hogy flabizok napi szinten, vagy ahogy időm engedi, naponta 10 percet. Amióta használom, a súlyom csökkent és jobb a közérzetem is, vágyom vissza mindig, jól esik a mozgás. 


Nemrégiben gerincsérves lettem, egy ideig, legnagyobb bánatomra nem használhatom, de ahogy meggyógyulok, már szabadulok is vissza a gépre. Mindenkinek, aki nem ismeri, vagy kételkedik a hatékonyságában azt javaslom, hogy próbálja ki egyszer, és meglátja, nem csalódik! Én nagyon megszerettem, és most, hogy szüneteltetnem kell a használatát, máris hiányzik. Köszönöm, hogy megoszthattam veletek! (Alexandra, Sopron, 32)

Szeretnék többet tudni a FLABéLOS-ról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése