2015. március 30., hétfő

Timi: "Nagyon sokat segít a passzív átmozgatás"

A közelemben nyílt egy FLABéLOS szalon, feltűnt, és kipróbáltam. Jól esett az első alkalom, kis izomlázam lett utána. Idegi eredetű izomsorvadásom van, kerekesszékben ülök, érezni érzem mindenem, de önerőből minimálisan tudom csak a lábaimat mozgatni. Kíváncsi voltam rá, milyen érzés a FLABéLOS-szal edzeni, és reméltem, hogy a lábaim keringésén javít valamicskét. 


Tavaly nyáron kezdtem, én székben ülve használom, a lábaimat teszem rá. Erősödést tapasztaltam az izmaimban és sokat javult a keringésem, kevésbé puffad például melegben a lábam. Okoz izomlázat olyan helyeken, ahol amúgy nem is tudtam, hogy vannak izmaim, és az a 10 perc valahogy mindig nagyon gyorsan elrepül. Mindenkinek ajánlom, akinek önálló mozgás nem, vagy csak nehezen megy, mert ez a passzív átmozgatás is nagyon sokat segíthet. (Tímea, 36, Budapest) 

Többet szeretnék tudni a FLABéLOS-ról.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése