2015. március 31., kedd

Mária: "Teljesen átalakult a testem, mióta használom a FLABéLOS-t"

Tévé és rádióreklámokat is hallottam a FLABéLOS-ról, és gondoltam, mindenképp megér egy próbát, hiszen régóta szeretnék lefogyni és már sok mindent kipróbáltam. Egy éve használom rendszeresen, alkalmanként 20 percig, egy dunaújvárosi szalonban.

a Flabi előtti időkben és alkattal

Azóta szinte teljesen átalakult a testem, két számmal csökkent a ruhaméretem és sokkal jobb a közérzetem. 9 kilót fogytam a gép rendszeres használatával, de főleg centikben érezhető a változás: a csípőm körfogata 10, a combomé is 10, a derekamé pedig 15 centiméterrel lett kevesebb. A visszerek a lábamban kevesebbet fájnak és a térdízületeim sem jeleznek olyan hevesen, mint korábban. A fogyást, a mozgást szénhidrát-csökkentett diétával is támogattam, időszakosan ismétlem, és próbálok odafigyelni. Mindenkinek, aki változtatni akar az alakján vagy az életvitelén, jó szívvel ajánlom, hogy próbálja ki a FLABéLOS-t, már csak azért is, mert nagyon kellemes, a csontokat, ízületeket kímélő mozgásforma. Én a FLABéLOS-os edzést az OTO Chilivel egészítettem ki 2 hónap Flabizás után. Kezdetben kevés ment, de ma már 4-es fokozaton 300 felhúzás is sikerül. Az átalakulásomhoz a Chili is nagyon sokat hozzátett.
egy év Flabi használat után, 9 kilóval könnyebben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése