2015. május 27., szerda

Annamari (34): Időhiány és pluszkilók - a FLABéLOS mindkettőt megoldotta

Reklámokból hallottam, hogy a FLABéLOS-szal 10 perc edzés 50 perces intenzív mozgásnak felel meg. Mivel kicsi gyerek mellett alig volt időm magamra, ez nagyon hívogatóan hangzott. Dunaújvárosban épp akkoriban nyílt egy szép FLABéLOS szalon, a Kristály Egészség Stúdió, oda kezdtem el járni.

Az első alkalom a Flabin kellemes volt, nem lett izomlázam, csak csipkedett kicsit, kipirosodott a bőröm. Célom a fogyás volt, a terhesség és a szoptatás alatt felszaladt kilóktól akartam megszabadulni. Egy év telt el az első alkalom óta, azóta hetente háromszor húsz perceket használtam a FLABéLOS-t, és nem is akarom abba hagyni, mert látványosak az eredményeim, jól érzem magam minden edzés után.

Csípőtájékról 16 centit, derékról 18 centit, combról 8 centit fogytam eddig, összesen pedig mínusz 16 kilóval büszkélkedhetek. Az alakom olyan, mint szülés előtt, sőt feszesebb, izmosabb, kontúrosabb. A fogyáshoz a FLABéLOS mellett az étrendemen is változtattam, és most már eszerint élek: korábban az Update termékeket használtam, most a Stúdió vezetője, Asztalos Gizella által előírt szénhidrátcsökkentett étrendet követem.

A FLABéLOS mellett az OTO Chilin is edzek, 5 perceket húzok rajta, egy héten háromszor, hármas fokozaton. Szívből ajánlom a Flabit és a Chilit is mindenkinek, aki fogyni szeretne, vagy akinek kevés az ideje sportolni.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése